Welke telefonische B2B en B2C diensten bestaan er voor bestaande klanten op te volgen, te onderhouden en te motiveren?
Telefonisch tevredenheidsonderzoek
Wil je als bedrijf groeien dan moet je ook de kwaliteit en klanttevredenheid in het oog houden. De beste manier om dit te doen is een telefonisch klantenonderzoek via een callcenter.
Uw tevreden klanten behouden
Soms gebeurt het dat je na veel inspanningen binnen het bedrijf merkt dat een klant op het punt staat te vertrekken. Op dat moment kan je een callcenter inschakelen om je klant alsnog te behouden: retentie van klanten via callcenter met andere woorden.
Telefonische klantenbinding
In deze hectische tijden van webshops en online kopen is klantenbinding enorm belangrijk. Telefonische ondersteuning tijdens en na het koopproces is dan onontbeerlijk.
Welkomstgesprekken
Wat weinig bedrijven weten is dat een contactcenter ook je klanten welkom kan heten. Een welkomstgesprek is een kleine moeite en kost weinig geld. De return (roi) van dit gesprek is dan ook groot.
Telefonische welkomstgesprekken
Slapende klanten activeren
Klanten verliezen is nooit leuk! De beste manier om verloren klanten terug te winnen is om klanten die al een tijdje niet meer gekocht hebben bij je bedrijf terug te activeren. Wek je slapende klanten met een callcenter!
Telefonische upsell & crosssell
De tijd dat enkel je verkopers deals sluiten met je klanten en producten of diensten kunnen verkopen, ligt voorgoed achter ons. Met de opkomst van software (CMR, ERP, … ) kan je nu ook beroep doen op callcenters voor upselling en cross selling.