Nieuwe klanten werven? Nieuwe klanten vinden en potentiële klanten bereiken is niet zo moeilijk. Zowel B2B klanten als B2C klanten nodig? Dan kunnen deze telefonie diensten zeker helpen.
Telemarketing
Televerkoop of telemarketing is het paradepaardje van callcenters. Geen enkel ander medium is beter geschikt voor het afhandelen van verkopen op afstand dan telefonie. Zelfs het internet niet. We tonen de verschillende soorten telemarketing toe en lichten een tipje van de sluier van de toekomst in telemarketing of telesales.
Afspraken maken en inplannen
Bij het stroomlijnen van je verkoopafdeling kan je denken aan het uitbesteden van het afspraken plannen bij prospecten. Wat maakt afspraken plannen door een callcenter zo interessant?
B2C & B2C teleprospectie
Dankzij teleprospectie: ontdek nieuwe markten en genereer meer verkoop. Nog meer dan al de andere vormen van telefonische verkoop of opvolging zorgt teleprospecting voor nieuwe klanten. Lees hoe teleprospectie het verschil maakt!
Cold calling
Cold calling of verkoop aan personen die nog geen enkele relatie hebben met je bedrijf is weer volledig in. Dit mede door de opkomst van mobiel telefoonverkeer.
Agenda planning
Het plannen van gesprekken en meetings kan een tijdrovende taak zijn. Dit uitbesteden aan een callcenter is een slimme zet…
Mistery calling
Mystery calling zat een tijdje in het verdomhoekje omwille van het gebruik tegen discriminatie op de werkvloer. Dat mystery calling echter veel meer is dan werknemers testen tonen we je graag aan. Het kan je geld besparen en de verkoop doen toenemen.
Lead Generation
Door de komst van het internet worden mensen overspoelt met informatie en aanbiedingen. Het is dus belangrijker geworden om goede leads of potentiële klanten over de vloer te krijgen in plaats van iedereen informeren over je product of dienst. Deze lead generation kan ook perfect gebeuren door een callcenter.